Pavel Zgaga: O nekaterih rezultatih novih “bolonjskih študij”

Maj 2009 | Seminar šolskega polja

Vabimo vas na novi Seminar Šolskega polja, ki ga tokrat aktualno povezujemo z nedavno ministrsko konferenco bolonjskega procesa v Leuvnu /Louvan-la-Neuve (28-29. april 2009). Naš namen sicer ni, da bi se osredotočili na samo konferenco, pač pa, da se seznanimo z rezultati nekaterih novih »bolonjskih študij«, tako »uradnih« kot »neuradnih«, ki so v aprilu prihajale do nas skoraj tako pogosto kot dež. V uvodnem delu večera vam bomo tako pripravili kolaž iz dveh »uradnih« poročil (Stocktaking in Eurydice), študije EUA o »Master Degrees«, poročila ESU o »bolonji skozi študentske oči« ter, ne nazadnje, poročila Cliffa Adelmana o »bolonji skozi ameriške oči«.

Ob rezultatih teh študij se skoraj samo po sebi odpira vprašanje, kakšni bodo trendi evropskega šolstva v naslednjih letih in kje se v tem kontekstu nahaja Slovenija. Na ta vprašanja bomo veliko bolje odgovorili skupaj, zato vas vljudno vabim, da pridete v sredo, 6. maja 2009 ob 19.00 uri v sobo 026 na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani, Kardeljeva pl. 16, Ljubljana.

Uvod: Pavel Zgaga, CEPS – PeF UL
Bologna Process Stocktaking Report 2009.
Higher Education in Europe 2009. Developments in the Bologna Process. (Eurydice).
The Bologna Process in Higher Education in Europe 2009. Key indicators on the social dimension and mobility. Eurostat & eurostudent.eu.
Davies, H., Survey of Master Degrees in Europe. EUA Publications 2009.
Bologna With Student Eyes 2009. ESU – The European Students’ Union.
Komunike ministrske konference bolonjskega procesa (Leuven / Louvain-la-Neuve) -v slovenščini